sexta-feira, 4 de fevereiro de 2011

A música é perigosa

Em continuação do assunto de ontem, qual Bruno Mars? Qual Just the way you are, aka, deixa-te-estar-como-estás? Não tenho ódio de estimação ao rapaz, como julgam, mas para mim peço elogios mais singulares. Por exemplo: és pequeno-almoço na cama! Gosto de como esta música me transporta. Quase como se ganhasse vida própria. Quase como se  fosse possível sentir química e empatia com uma música. Apaixonava-me imediatamente com esta música sussurrada ao meu ouvido...

California, dancing in the ocean
How I love you, better with some lotion
Sun is always shining.
No one compares to you.

Sidney baby, young and like a flower

How I want you, give me just an hour.
You seem like an angel.
No one compares to you.

You're the best book I ever read.

You're the smartest thing I ever said.
You're breakfast in bed.

When in Norway you can do me more ways

Than any other you treat me like a mother loves her baby
Baby, do I do it for you?
Oh, 'cause all I ever wanted, baby, was baby to do it for you.

You're the best dream in my head.

You're my calm thought when I see red.
You're better than punk rock cred.

You're breakfast in bed.

You're breakfast in bed.
You're breakfast in bed.

Wanna please you, wanna Japanese you

How I need you, dress you up and feed you.
Love you like a daddy loves his baby, baby do it for me.

You're the fastest race I ever led.

You're the finest bride I'll ever wed.
You're the skin I never wanna shed.

You're breakfast in bed.

You're breakfast in bed.
You're breakfast in bed. 

1 comentário:

Não resisto às novidades do Mundo Lá Fora. Contem-me tudo, tudinho!